2018 MPB 13/16/512 — i5 pret i7
-
16.13.512. i5
Balsis:57 69,5% -
16.13.512. i7
Balsis:25 30,5%
-
- Kopā balsotāji
cman-uk
Oriģinālais plakāts- 2009. gada 27. oktobris
- 2018. gada 31. jūlijs
13/16/512 tiek uzskatīts par 'jauko vietu', taču daudzi ir izvēlējušies i5 centrālo procesoru, nevis i7. Kāpēc ir šis? Esmu redzējis komentārus, kuros teikts, ka “negaidiet daudz vairāk, izvēloties i7”.
Īpašniekiem 2018 MPB 13/16/512 uz kuru CPU tu izvēlējies un kāpēc?
QCassidy352
- 2003. gada 20. marts
- Bay Area
- 2018. gada 31. jūlijs
cman-uk teica: Es gaidu (11 dienas un skaitot), kad ieradīsies mans 2018. gada MPB 13/16/512 i7, un tikmēr esmu veicis šādus novērojumus par MR:Kā vienmēr, tas ir atkarīgs no tā, kādam nolūkam jūs to izmantojat, taču īsā atbilde ir tāda, ka parastajam lietotājam nav daudz uzdevumu, kas četrkodolu i5 var uzskatīt par ierobežojošo faktoru. i5 var darboties arī vēsāk.
13/16/512 tiek uzskatīts par 'jauko vietu', taču daudzi ir izvēlējušies i5 centrālo procesoru, nevis i7. Kāpēc ir šis? Esmu redzējis komentārus, kuros teikts, ka “negaidiet daudz vairāk, izvēloties i7”.
Īpašniekiem 2018 MPB 13/16/512 uz kuru CPU tu izvēlējies un kāpēc?
kundze
uz
- 2009. gada 14. marts
- 2018. gada 31. jūlijs
https://en.wikichip.org/wiki/intel/cores/coffee_lake_u
Tas ir tikai tas, ka Apple uzlika lielu uzcenojumu i5 -> i7 jaunināšanas opcijai attiecībā pret savām izmaksām. Ja vēlies pašu labāko, tevi mazliet apgrauž – nekas jauns!
maflynn
Moderators
Darbinieks- 2009. gada 3. maijs
- Bostona
- 2018. gada 31. jūlijs
cman-uk teica: Īpašniekiem 2018 MPB 13/16/512 uz kuru CPU tu izvēlējies un kāpēc?Tas nav saistīts ar to, kāpēc citi cilvēki to izmanto, bet gan par tādas iekārtas konfigurēšanu, kas atbilst jūsu vajadzībām. Kāds ir tā paredzētais lietojums?
SSD-GUY
- 2012. gada 20. septembris
- Starpzvaigžņu
- 2018. gada 31. jūlijs
kundze
uz
- 2009. gada 14. marts
- 2018. gada 31. jūlijs
SSD-GUY teica: Vai ir kādi kritēriji, kas parāda, ka i5 ir labāks akumulatora darbības laiks nekā i7 13 collām?Atkarībā no lietošanas paradumiem nav iedomājams, ka tas varētu būt arī otrādi, jo i7s ir populārākais silīcijs, kas var iztikt ar nedaudz mazāku spriegumu.
Patcell
uz
- 2016. gada 8. augusts
- Bergenas apgabals, Ņūdžersija
- 2018. gada 31. jūlijs
frou teica: Atkarībā no lietošanas modeļiem nav iedomājams, ka tas varētu būt otrādi, jo i7s ir vislabākais silīcijs, kas var iztikt ar nedaudz mazāku spriegumu.Tā ir patiesība. Būtībā atšķirība starp visiem CPU līmeņiem noteiktā paaudzē ir tāda, ka ātrākie tiek “atdalīti” kā augstākas kvalitātes. Ja jūs to samazinat, būtībā tas nozīmē, ka augstāks binned CPU (šajā gadījumā i7) spēj darboties ar lielāku takts ātrumu, vienlaikus paliekot tajā pašā TDP. Teorētiski tam nevajadzētu ietekmēt siltuma ražošanu, jo TDP paliek nemainīgs.
Veicot šo soli tālāk, kā minēts iepriekšējā plakātā, iespējams, ka i7 patiešām var darboties vēsāk un patērēs mazāk enerģijas, jo tam ir augstāka kvalitāte. Vismaz i5 un i7 nedrīkst atšķirties siltuma veidošanās vai akumulatora darbības laiks. Tā ir mana izpratne pēc diskusijas ar CPU dizaineri.
To sakot, es personīgi nedomāju, ka atšķirība starp i5 un i7 13 collu modelī ir jaunināšanas cenas vērta.
kundze
uz
- 2009. gada 14. marts
- 2018. gada 31. jūlijs
cman-uk
Oriģinālais plakāts- 2009. gada 27. oktobris
- 2018. gada 31. jūlijs
Maflynn teica: Tas nav saistīts ar to, kāpēc citi cilvēki to izmanto, bet gan par tādas iekārtas konfigurēšanu, kas atbilst jūsu vajadzībām. Kāds ir tā paredzētais lietojums?
Uz jūsu jautājumu:
Pamati: multivides intensīva tīmekļa pārlūkošana, tekstapstrāde, Excel utt.
Hobijs: Lightroom, Photoshop, iMovie un Premiere Pro — 4K rediģēšanai, bet es uzsveru hobiju videoklipus, nevis profesionālās vajadzības
Uz jūsu sākotnējo komentāru:
Es izmantoju pieeju, lai iegūtu vislabākās specifikācijas, kuras varat atļauties. Man bija iestatīts 16 Gb 512 Gb (manam iepriekšējam MBP bija 8 Gb un 256 Gb, tāpēc zināju, ka gan operatīvā atmiņa, gan SSD ir jāpalielina, pamatojoties uz iepriekšējo lietojumu un turpmāko pārbaudi), un nolēmu, ka varētu izmantot i7 — atkal, lai veiktu pārbaudi nākotnē. '. C
Septītais kods
uz
- 2008. gada 31. decembris
- 2018. gada 31. jūlijs
Man labāk patīk, ka viņa dabū Mac datoru. 13 MBP ir ieteikts kā lieliska iespēja, 16 Gb atmiņa, 512 SSD, noteikti. Manas bažas, tāpat kā cman-uk gadījumā, ir i5 vai i7?
Marketh
- 2018. gada 21. jūlijs
- Mančestra, Lielbritānija
- 2018. gada 31. jūlijs
macnmac
uz
- 2017. gada 18. jūnijs
- Ābolu parks
- 2018. gada 31. jūlijs
džeriks
Līdzstrādnieks
- 2011. gada 3. novembris
- SF līča apgabals
- 2018. gada 31. jūlijs
Pirmkārt, veiktspējas pieaugums ir neliels, ņemot vērā cenu pieaugumu.
Otrkārt, siltuma ražošanas palielināšanās izraisīja droseli. Un tas ir noticis ne tikai MBP
Man nav ne mazākās nojausmas, vai pašreizējā procesoru sērija attiecas uz droseles samazināšanu, taču etalonos joprojām ir neliels ieguvums. Tātad, ja es iegūtu 13', es noliecos uz i5.
justinf77
uz
- 2003. gada 18. maijs
- 2018. gada 31. jūlijs
Turklāt i5 parasti darbojas vēsāk un tam ir labāks akumulatora darbības laiks nekā i7. Tāpēc Apple izmanto i5 akumulatora darbības laika mārketinga skaitļiem un i7 veiktspējas mārketinga skaitļiem. Pat šeit atšķirība ir neliela, taču 20 minūšu papildu akumulatora darbības laiks man ir noderīgāks nekā tas retais gadījums, kad es varu gūt labumu no dažām sekundēm, kas ietaupītas, veicot uzdevumu ar i7.
cman-uk
Oriģinālais plakāts- 2009. gada 27. oktobris
- 2018. gada 31. jūlijs
Paklausīsimies no i7 komandas... V
vtgeek
- 2012. gada 21. septembris
- 2018. gada 31. jūlijs
Es pilnībā piekrītu, ka i5,16 GB RAM un 512 GB SSD ir 13 collu produktu līnijas labākā vieta.
Man, labojot citu cilvēku datorus, virtuālās mašīnas, es būtu pasūtījis šo mašīnu, izņemot ar 1 TB SSD. Tomēr manā vietējā Apple veikalā bija konfigurācija ar i7. Nosauciet i7 par mana pirkuma impulsa daļu. Cena par to tagad kopā ar procesora jaunināšanu....
Es nedomāju, ka tas ir nepareizs solis attiecībā uz pašreizējo MacBook Pro skārienjoslas produktu līniju no veiktspējas viedokļa. Tā ir pirmā mašīna no, iespējams, 20, par kurām esmu iegādājies AppleCare.
Wags
- 2006. gada 5. marts
- Nebraska, ASV
- 2018. gada 31. jūlijs
Lenivalentīns
- 2011. gada 25. aprīlis
- 2018. gada 31. jūlijs
cman-uk teica: Paklausīsimies no i7 komandas...Protams, citi var justies savādāk, bet es piešķiru prioritāti grafikas veiktspējai, un labākais GPU ir i7, tātad. Kā arī kāds minēja, i7 saņem pilnu L2 kešatmiņu; Agrāk GPU varēja izmantot CPU L2 kā buferi, lai samazinātu ārējās atmiņas trafiku (kas klēpjdatorā ir lēna), taču mūsdienās varētu būt vairāk vietas speciālai grafikas kešatmiņai, kā arī tam ir 128 MB Crystalwell eDRAM mikroshēma, kā arī, tāpēc, iespējams, vairs nav nepieciešams noņemt CPU L2.
Es vēlos beidzot redzēt, kā lietas darbojas modernajā integrētajā grafikā. Smilšu tilta iGPU manā pašreizējā MBP paļaujas tikai uz tā galveno DRAM, kas saskaņā ar mūsdienu standartu ir lēna 1333 MT, tāpēc grafikas veiktspēja bija ļoti vāja, ja pikseļi nav tīklenes — 1280 x 800 pikseļi. Mūsdienās tā ir zema rezultāta, iPhone tālruņiem mūsdienās ir vairāk pikseļu priekš svētībām, un tas kopumā bija šausmīgi lēns. Kad dators bija salīdzinoši jauns, es tajā varēju spēlēt WoW, ja nojauktu iestatījumus; Es atceros, ka Cataclysm laikmetā veicu ikdienas uzdevumus Dīpholmā, izmantojot klēpjdatoru, sēdēju kafejnīcā, izmantojot piesietā tālruņa interneta savienojumu, taču, gadiem ejot un spēlei kļūstot prasīgākai, veiktspēja strauji samazinājās. Tagad WoW vairs pat nesākas. “Jūsu grafiskā karte netiek atbalstīta”, teikts tajā. Nu paldies, Obama! lol
Tāpēc es ceru, ka es šodien saņemšu savu, jo ir pagājušas vairāk nekā divas nedēļas, kopš es pasūtīju, un man teica '1-2 nedēļas'. Bet es neaizturu elpu, jo man nekad nav tā paveicies. Tātad... meh. lol
augšup un lejup
uz
- 2017. gada 10. aprīlis
- 2018. gada 31. jūlijs
cman-uk teica: Interesanti, ka lielākā daļa atbilžu līdz šim ir par i5, taču aptauja pašlaik liecina par 42% par labu i7 — tas nav maznozīmīga daļa.Es mīlu savu i7. Tas ir ārkārtīgi ātrs un veikls, kā arī darbojas forši. Mani fani gandrīz nekad neveic vieglus uzdevumus, piemēram, tīmekļa pārlūkošanu. (0RPM) CPU tuvuma temperatūra vidēji ir no 28 līdz 38. Un akumulatora darbības laiks ir bijis lielisks, lai to varētu sagaidīt atkarībā no tā, ko daru. Esmu ievērojis, ka ar 2–3 klikšķiem zem 100% spilgtuma akumulatora darbības laiks nemazinās. Es domāju, ka viņu ekrāni ir uzlaboti efektivitātes nodaļā kopš 2012. gada.
Paklausīsimies no i7 komandas...
Es nesaku, ka i5 nebūtu līdzīgs vai vienāds. Bet es nenožēloju un līdz šim ar i7 man nav problēmu.
tonyz123456
- 2017. gada 4. aprīlis
- 2018. gada 31. jūlijs
Jauns_Mac_Smarža
- 2016. gada 17. oktobris
- Šanhaja
- 2018. gada 31. jūlijs
Codeseven teica: Nevis nolaupīt cman-uk pavedienu, bet arī man šī ir aktuāla tēma, proti, 13 MBP i5 pret i7. Manā gadījumā es palīdzu draugam sagatavoties universitātei Apvienotajā Karalistē. Viņa studē arhitektūras dizainu. Piezīmes par šo aptuveno liecina par datoru ar vismaz 16 Gb atmiņu, 500+ HD un 'ātru' procesoru. Izmantotā programmatūra ir Adobe Creative Suite, Vectorworks un Rhino. Viņas profesors saka, ka viņš personīgi dod priekšroku Mac datoriem, bet viņa iegūs vairāk naudas, izmantojot datoru (arī es domāju, ka visas šīs datorprogrammas ir balstītas uz personālo datoru? Lai gan viņa varētu izmantot BootCamp).
Man labāk patīk, ka viņa dabū Mac datoru. 13 MBP ir ieteikts kā lieliska iespēja, 16 Gb atmiņa, 512 SSD, noteikti. Manas bažas, tāpat kā cman-uk gadījumā, ir i5 vai i7?
Minētā programmatūra darbojas operētājsistēmā MacOS. Tomēr es būtu ļoti pārsteigts, dzirdot, ka viņi mācās arhitektūru un neizmanto AutoCAD un 3DS MAX — tie ir vairāk vai mazāk nozares standarti, tādi paši kā PhotoShop utt. Viņiem labāk būtu izmantot Windows datoru un Autodesk programmatūru, tas viņus labāk iestatītu darba vietā, jo ikvienam ir nepieciešama zināma izpratne par AutoCAD/3DS MAX, viņiem, iespējams, būtu labi, ja viņiem būtu zināšanas par Vectorworks, taču to izmantotu tikai ļoti mazi neatkarīgi uzņēmumi. Jebkurā gadījumā tikai pārdomām, taču jūs esat labākā mācību programmatūra, ko pēc kursa faktiski izmantosit profesionālajā pasaulē.
Citādi gribas kārtīgu centrālo procesoru, nevajag labāko pieejamo – tas ir tikai universitātes kurss, nevis gluži debesskrāpja modelēšana. GPU ir labi, lai iegūtu viduvēju. Personīgi es ieteiktu līdzīgu iestatījumu, jo 16 GB RAM/SSD ir tas, ko vēlaties, 256 GB ir labi, 512 GB ir labāks un vismaz i5 procesors.
Mac iegāde ir ārkārtēja greznība, it īpaši, ja viņi apsver iespēju to ievietot tieši Windows. Jūs maksājat daudz naudas par funkcijām, kuras neizmantojat. Un augstskola nav lēta, šo naudu daudz labāk tērē citur.
Turklāt jebkurā universitātes studijā, kas ir tā vērta, būs datorstudija, pilna ar personālajiem datoriem, kas būs iestatīti šīs programmatūras darbināšanai, bet pēc universitātes viņiem šis klēpjdators būs maz vajadzīgs, jo neatkarīgi no uzņēmuma, kurā viņi strādā, tas nodrošinās datoru (Jūs ļoti reti redzu Mac datoru šajā pasaulē). Tāpēc es stingri ieteiktu, ja vien nav bagāts, vienkārši iegādāties 'pienācīgu' Windows klēpjdatoru, viss, kas ir aptuveni 1200 £, būs vairāk nekā pietiekami, un tie būs labi. Pretējā gadījumā jums būs nepieciešams 15 collu, un ar pamata jauninājumiem + maiņstrāva jūs meklējat tuvāk 3000 £. Kaut kam, kas kursa beigās būs papīra atsvars un nedaudz noderēs kursa laikā.
Veiksmi!
kundze
uz
- 2009. gada 14. marts
- 2018. gada 1. augusts
Lenivalentins teica: Man ir interese beidzot redzēt, kā lietas darbojas modernajā integrētajā grafikā.Man, iespējams, ir neracionāla mīlestība pret labu integrētu grafiku. Vispārējā koncepcija System-On-A-Chip/Package ir pārāk forša.
Pārbaudiet to, tur ir EDRAM, kas ir savienots ar centrālo procesoru/GPU, un Northbridge (pazīstams arī kā PCH) tajā pašā iepakojumā.
Skatīt multivides vienumu ' data-single-image='1'>
Skatīt multivides vienumu ' data-single-image='1'>
Lenivalentīns
- 2011. gada 25. aprīlis
- 2018. gada 1. augusts
frou teica: Pārbaudiet to, tur ir EDRAM, kas ir savienots ar CPU/GPU, un Northbridge (pazīstams arī kā PCH) tieši tajā pašā iepakojumā.Tas IR ļoti veikls, kompakts dizains, vai ne? Reakcijas:kundze B
Burāna enerģija
- 2017. gada 9. oktobris
- 2018. gada 1. augusts
cman-uk teica: Es gaidu (11 dienas un skaitot), kad ieradīsies mans 2018. gada MPB 13/16/512 i7, un tikmēr esmu veicis šādus novērojumus par MR:
13/16/512 tiek uzskatīts par 'jauko vietu', taču daudzi ir izvēlējušies i5 centrālo procesoru, nevis i7. Kāpēc ir šis? Esmu redzējis komentārus, kuros teikts, ka “negaidiet daudz vairāk, izvēloties i7”.
Īpašniekiem 2018 MPB 13/16/512 uz kuru CPU tu izvēlējies un kāpēc?
Tas, kas man nepatīk klēpjdatoros, ir karstums, augsta CPU temperatūra un ventilatora troksnis. Es nevarēju atrast pēdējos testus, bet esmu gatavs derēt, ka i7 zem slodzes, lai gan tiem ir vienāds TDP, padarīs klēpjdatoru siltāku un patērēs ilgāku akumulatora darbības laiku. Tāpēc es izvēlētos i5.
maflynn
Moderators
Darbinieks- 2009. gada 3. maijs
- Bostona
- 2018. gada 2. augusts
buran-energia teica: klēpjdatoriem ir karstums, augsta CPU temperatūra un ventilatora troksnisEs piekrītu abos gadījumos, man piederēja Razer 15' klēpjdators, un tempi bija nedaudz labāki nekā manā MBP, taču fani bija daudz pamanāmāki. Man tas riebās, es izmēģināju visdažādākās lietas, un man zināmā mērā izdevās samazināt skaņu, bet uz paaugstināta siltuma rēķina.
Man ir konfigurēts 15 collu MBP, tāpēc tas ir daudz klusāks un karstums nav tik slikts, lai veiktu lielāko daļu manu uzdevumu.
Populārākas Posts