Cits

Cik daudz vietas diskā aizņem jūsu datorā operētājsistēma Windows 7?

H

Hankkosovo

Oriģinālais plakāts
2009. gada 23. jūlijs
  • 2009. gada 2. oktobris
Jā, cik daudz vietas diskā aizņem operētājsistēma Windows 7 jūsu datorā.

Es instalēju 64 bitu galīgo versiju uz 2,66 GHz unibody, un tas prasīja 15 GB! Šaubos, vai tas ir normāli, vai tomēr?

celticpride678

Viesis
2009. gada 15. februāris


Bostona, MA
  • 2009. gada 2. oktobris
Windows 7 aizņem pietiekami daudz vietas diskā. Tas ir pilnīgi normāli.

Stridder44

2003. gada 24. marts
Kalifornija
  • 2009. gada 2. oktobris
hankkosovo teica: Jā, cik daudz vietas diskā aizņem Windows 7 jūsu datorā.

Es instalēju 64 bitu galīgo versiju uz 2,66 GHz unibody, un tas prasīja 15 GB! Šaubos, vai tas ir normāli, vai tomēr?

Izklausās apmēram pareizi. Salīdzinājumam, Leopard/Snow Leopard aizņem aptuveni 12 GB. Tāpēc nav nekas traks aizņemt tik daudz vietas. Bet godīgi sakot, cietie diski mūsdienās ir milzīgi un lēti, 16 GB ir galda lūžņi. C

cutcopypaste

2008. gada 28. novembris
  • 2009. gada 3. oktobris
Stridder44 teica: Bet, godīgi sakot, mūsdienās cietie diski ir milzīgi un lēti, 16 GB ir galda lūžņi.

jā, it īpaši, ja jums ir klēpjdators ar ierobežotiem usb portiem.. nekas neliedz jums tērēt 100 USD par ārējo HD. ja jūs atļāvāt Mac datoru, jums acīmredzot nav jāuztraucas par praktiskiem izdevumiem, piemēram, pārtiku utt.

bet ja nopietni.
nākošā reize ir redzēt kādu izmanto to nogurušo veco 'nesūdzies par to, cik daudz nevajadzīgas vietas kaut kas izmanto.. nopērc citu cieto disku' argumentu (ja to pat var saukt par argumentu) es viņus iesitīšu.

bet vienalga.

Es zvēru, ka es kaut kur lasīju, ka Windows 7 aizņem apmēram 5 gigs, lai instalētu, kad es googlē 'cik daudz HD vietas aizņem Windows 7' vai kaut ko tamlīdzīgu. tāpēc es domāju, ka tas bija nepareizi .. Priecājos par šo informāciju, pirms es izveidoju savu bootcamp lol.

Stridder44

2003. gada 24. marts
Kalifornija
  • 2009. gada 3. oktobris
cutcopypaste teica: jā, it īpaši, ja jums ir klēpjdators ar ierobežotiem usb portiem.. nekas neliedz jums tērēt 100 USD par ārējo HD. ja jūs atļāvāt Mac datoru, jums acīmredzot nav jāuztraucas par praktiskiem izdevumiem, piemēram, pārtiku utt.


Jā, es zinu, ko tu domā, jo man ir klēpjdators ar ierobežotiem USB portiem. Bet tas ir labi, mēs to neievērosim.

Tagad paskaidrojiet man, kāpēc jūs iegādājāties ārējo cieto disku operētājsistēmai Windows, ja Boot Camp tiks instalēts tikai iekšējā diskdzinī. Bet kāda velna pēc, es spēlēšu līdzi, jo jums nav jātērē 100 USD par cieto disku. Šeit ir a 320 GB 2,5 collu klēpjdatora diskdzinis par 76 USD. Vai arī a 500 GB 3,5 collu darbvirsmas diskdzinis par 63 USD. Gan Western Digital, gan Caviar Black (to veiktspējas diski, kas nozīmē, ka tie ir vieni no dārgākajiem). Neviens jums neliek tos pirkt.

Un kur es kaut ko teicu par to, ka var atļauties Mac un nav citu izdevumu?

bet ja nopietni.
nākošā reize ir redzēt kādu izmanto to nogurušo veco 'nesūdzies par to, cik daudz nevajadzīgas vietas kaut kas izmanto.. nopērc citu cieto disku' argumentu (ja to pat var saukt par argumentu) es viņus iesitīšu.

Šķiet, ka esat jau iepriekš uzdevis šo jautājumu un saņēmis tādu pašu atbildi. Iespējams, tāpēc, ka atbilde ir patiesa, ka cietie diski ir netīri lēti un ļoti ietilpīgi. Bet nē, izmantojiet sīkus draudus.

bet vienalga.

Es zvēru, ka es kaut kur lasīju, ka Windows 7 aizņem apmēram 5 gigs, lai instalētu, kad es googlē 'cik daudz HD vietas aizņem Windows 7' vai kaut ko tamlīdzīgu. tāpēc es domāju, ka tas bija nepareizi .. Priecājos par šo informāciju, pirms es izveidoju savu bootcamp lol.

Nav par ko. C

cutcopypaste

2008. gada 28. novembris
  • 2009. gada 3. oktobris
Jā, vecīt. es parasti esmu diezgan foršs. man vienkārši ir iracionāls naids pret šo viedokli.
Man sūdzība
'Šī programmatūra ir uzpūsta un aizņem vairāk vietas nekā nepieciešams un/vai efektīva'
atbilde nav pietiekami risināta:
'Cietie diski ir lēti, tāpēc vienkārši iegādājieties citu'
Es varētu izteikt vairākas analoģijas/papildus punktus utt., bet es netraucēšu, ja vien jūs to nevēlaties, tas ir tikai slikts arguments. es vienkārši nevaru nekomentēt. tā ir kā mana vājība. Es domāju, ka tas ir mans viedoklis, ka patērētājiem kopumā nevajadzētu pakļauties to ražotāju iegribām, kuri patiesībā nedomā par savām interesēm. kas tieši neinformē par šo problēmu, bet ir saistīts.

arī iepriekš minētais piemērs nebija īsti atsauce uz šo pavedienu. atgriežot pie tēmas... es nemaz nebrīnos par windows 7 izmēra izmēriem. ja vēlaties vieglu Windows operētājsistēmu, izmantojiet xp, jo tā principā var darīt visu, ko jaunākās var un ir ātrākas un aizņem mazāk vietas. jūs pat varat iegūt tiešsaistē versijas, kurās nav visu nevajadzīgo, kuru pulksteņa ātrums ir mazāks par 200 megs.

Man tomēr šķiet dīvaini, ka daži vietnes valsts Windows 7 aizņem apmēram 6 koncertus, ja tā patiešām nav. Es to izlasīju atkarībā no tā, cik daudz RAM jums ir, jo tas izveidos līdzvērtīga izmēra lapas failu, un 'tīrai' instalēšanai var trūkt dažas opcijas. D

dale.luīze

2009. gada 3. oktobris
  • 2009. gada 3. oktobris
Cik daudz vietas diskā aizņem jūsu datorā operētājsistēma Windows 7?

Sveiki, tas aizņem 16 GB vietas.

Stridder44

2003. gada 24. marts
Kalifornija
  • 2009. gada 4. oktobris
cutcopypaste teica: jā. es parasti esmu diezgan foršs. man vienkārši ir iracionāls naids pret šo viedokli.
Man sūdzība
'Šī programmatūra ir uzpūsta un aizņem vairāk vietas nekā nepieciešams un/vai efektīva'
atbilde nav pietiekami risināta:
'Cietie diski ir lēti, tāpēc vienkārši iegādājieties citu'
Es varētu izteikt vairākas analoģijas/papildus punktus utt., bet es netraucēšu, ja vien jūs to nevēlaties, tas ir tikai slikts arguments. es vienkārši nevaru nekomentēt. tā ir kā mana vājība. Es domāju, ka tas ir mans viedoklis, ka patērētājiem kopumā nevajadzētu pakļauties to ražotāju iegribām, kuri patiesībā nedomā par savām interesēm. kas tieši neinformē par šo problēmu, bet ir saistīts.

arī iepriekš minētais piemērs nebija īsti atsauce uz šo pavedienu. atgriežot pie tēmas... es nemaz nebrīnos par windows 7 izmēra izmēriem. ja vēlaties vieglu Windows operētājsistēmu, izmantojiet xp, jo tā principā var darīt visu, ko jaunākās var un ir ātrākas un aizņem mazāk vietas. jūs pat varat iegūt tiešsaistē versijas, kurās nav visu nevajadzīgo, kuru pulksteņa ātrums ir mazāks par 200 megs.

Man tomēr šķiet dīvaini, ka daži vietnes valsts Windows 7 aizņem apmēram 6 koncertus, ja tā patiešām nav. Es to izlasīju atkarībā no tā, cik daudz RAM jums ir, jo tas izveidos līdzvērtīga izmēra lapas failu, un 'tīrai' instalēšanai var trūkt dažas opcijas.

Godīgi. Es piekrītu tam, ka tiek nepareizi norādīts, cik daudz vietas tas aizņem, un man nav ne jausmas, kāpēc cilvēki tā saka. Mans vienīgais minējums būtu tāds, ka viņi izmanto kādu novājēšanas lietotni, piemēram, Vlite (kas ir šausmīga ideja). Parasti es vienkārši dodos uz vadības paneli un noņemu noteiktus Windows komponentus (piemēram, pildspalvas/planšetdatora atpazīšanas programmas/draiveri ir instalētas pēc noklusējuma, kas ir muļķīgi).

Infrasarkanais

2007. gada 28. aprīlis
  • 2009. gada 4. oktobris
Stridder44 teica: Pietiekami godīgi. Es piekrītu tam, ka tiek nepareizi norādīts, cik daudz vietas tas aizņem, un man nav ne jausmas, kāpēc cilvēki tā saka. Mans vienīgais minējums būtu tāds, ka viņi izmanto kādu novājēšanas lietotni, piemēram, Vlite (kas ir šausmīga ideja). Parasti es vienkārši dodos uz vadības paneli un noņemu noteiktus Windows komponentus (piemēram, pildspalvas/planšetdatora atpazīšanas programmas/draiveri ir instalētas pēc noklusējuma, kas ir muļķīgi).

Es domāju, ka tas ir atkarīgs arī no jūsu maiņas vietas. Cilvēki ar dažādām summām
atmiņa beigsies ar cita izmēra peidžeru failiem. Tur ir arī
hibernācijas fails, kura izmērs atkal var atšķirties atkarībā no faila apjoma
kāda ir atmiņa (es gan par to neesmu pārliecināts). Lūk, kas man ir:

lapa.png

Tātad tur ir 7 GB. Ir iespējams manuāli pielāgot peidžeru failu
lai tas aizņemtu mazāk vietas.

Es domāju, ka Leopards/Sniega Leopards no tā var izvairīties, izmantojot aizkavētu piešķiršanu.
Tomēr ar to var būt daži kompromisi. C

cutcopypaste

2008. gada 28. novembris
  • 2009. gada 4. oktobris
tagad šeit ir jautājums... vai Windows 7 operētājsistēmā mac ziņo par vietu tāpat kā sniega leopards? jo ja tā, tas būs vairāk GB nekā līdzvērtīgā datorā. ja nē, Windows nodalījums no iekšpuses logiem ziņos kā mazāks.

Stridder44

2003. gada 24. marts
Kalifornija
  • 2009. gada 5. oktobris
Infrasarkanais saka: Es domāju, ka tas ir atkarīgs arī no jūsu mijmaiņas vietas. Cilvēki ar dažādām summām
atmiņa beigsies ar cita izmēra peidžeru failiem. Tur ir arī
hibernācijas fails, kura izmērs atkal var atšķirties atkarībā no faila apjoma
kāda ir atmiņa (es gan par to neesmu pārliecināts). Lūk, kas man ir:

Skatīt pielikumu 197504

Tātad tur ir 7 GB. Ir iespējams manuāli pielāgot peidžeru failu
lai tas aizņemtu mazāk vietas.

Es domāju, ka Leopards/Sniega Leopards no tā var izvairīties, izmantojot aizkavētu piešķiršanu.
Tomēr ar to var būt daži kompromisi.

Ļoti taisnība, jo mijmaiņas fails parasti būs tikpat liels, cik jums ir RAM. Ikvienam, kam ir interese, es ieteiktu to neatspējot (bet tā kādreiz būs vēl viena diskusija citam pavedienam).

cutcopypaste teica: tagad šeit ir jautājums... vai Windows 7 operētājsistēmā mac ziņo par vietu tāpat kā sniega leopards? jo ja tā, tas būs vairāk GB nekā līdzvērtīgā datorā. ja nē, Windows nodalījums no iekšpuses logiem ziņos kā mazāks.

Tā notika līdz SL (Sniega leopards). SL sāka izmantot 10. bāzi (kur visas iepriekšējās OS X versijas izmanto 2. bāzi; Windows arī izmanto 2. bāzi). Tāpēc šķiet, ka, instalējot Snow Leopard, tiek atgūts tik daudz vietas. Kad es izveidoju nodalījumu ar Boot Camp for Windows, es to iestatīju uz 70 GB. 2. bāzē (tā, kā to lasīja Windows), tas sasniedza 75,9 GB.

nobriedušais mērkaķis

2005. gada 28. maijs
Pensilvānija
  • 2009. gada 5. oktobris
Mana 32 bitu instalēšana aizņēma mazāk nekā 10 gb, ieskaitot Office 2007. C

cutcopypaste

2008. gada 28. novembris
  • 2009. gada 8. oktobris
Stridder44 teica: Tā notika līdz SL (Snow Leopard). SL sāka izmantot 10. bāzi (kur visas iepriekšējās OS X versijas izmanto 2. bāzi; Windows arī izmanto 2. bāzi). Tāpēc šķiet, ka, instalējot Snow Leopard, tiek atgūts tik daudz vietas. Kad es izveidoju nodalījumu ar Boot Camp for Windows, es to iestatīju uz 70 GB. 2. bāzē (tā, kā to lasīja Windows), tas sasniedza 75,9 GB.

Pagaidiet... smadzeņu problēmas.. ja disks kopumā ir lielāks pēc sniega leoparda, vai tad windows nedrīkst redzēt tādu pašu nodalījumu kā mazāks, nevis lielāks? vai jūs sakāt, ka esat sadalījis 70 koncertus SL un tas saka, ka Windows ir 75,9? tas man šķiet atpalicis.. N

nph

uz
2005. gada 9. februāris
  • 2009. gada 12. oktobris
Labi, varbūt mēs šeit kaut ko darām, šķiet, ka 32 bitu versija aizņem 10 Gig (ieskaitot MS Office), tāpēc, ja dažas vietnes pieprasa 6–7 Gig, tās atsaucas uz 32 bitu versiju, un, ja (kā es) instalējat 64 bitu versiju, tad mēs runājam tuvāk 15 Gig.

tikai ideja...

Stridder44

2003. gada 24. marts
Kalifornija
  • 2009. gada 12. oktobris
cutcopypaste teica: Pagaidiet... problēmas ar smadzenēm.. ja disks kopā ir lielāks pēc sniega leoparda, tad vai windows nedrīkst redzēt tādu pašu nodalījumu kā mazāks nevis lielāks? vai jūs sakāt, ka esat sadalījis 70 koncertus SL un tas saka, ka Windows ir 75,9? tas man šķiet atpalicis..

Es nezinu pietiekami daudz par šo tēmu (2. bāze salīdzinājumā ar 10. bāzi), lai sniegtu pamatīgu skaidrojumu, taču es zinu, ka daudzi cilvēki ir pamanījuši lielu ieguvumu, instalējot S.L. (un 10. bāzes lieta daļēji ir iemesls tam).

nph teica: Labi, varbūt mēs šeit kaut ko darām, šķiet, ka 32 bitu versija aizņem 10 Gig (ieskaitot MS Office), tāpēc, kad dažas vietnes pieprasa 6–7 Gig, tās atsaucas uz 32 bitu versiju, un, ja (tāpat kā es), jūs instalējat 64 bitu. bitu versija, tad mēs runājam tuvāk 15 Gig.

tikai ideja...

Patiešām, 64 bitu sistēma izmanto nedaudz vairāk vietas gan cietā diska, gan RAM ziņā, taču prasība par 6 līdz 7 GB instalēšanu joprojām šķiet diezgan tālu.

Ugunīgā krāsns

2008. gada 19. septembris
Berlīne, Vācija
  • 2009. gada 12. oktobris
Mans Win7 Pro 32Bit tagad ir 15 GB ar instalētiem atjauninājumiem un dažām programmām.

Ja es izslēdzu hibernāciju un izdzēšu sistēmas atjaunošanas punktus un citas lietas, es domāju, ka tas būs ~ 10 GB.

RITZFit

2007. gada 16. septembris
Turpat ap upes līkumu
  • 2009. gada 12. oktobris
http://www.microsoft.com/windows/windows-7/get/system-requirements.aspx
oficiālās specifikācijas B

brucewagner

2008. gada 10. novembris
Ņujorka
  • 2010. gada 3. maijs
4,1 GB = Pilnībā instalēts Ubuntu 10.04 AR 153 papildu lietotnēm, kuras es mīlu

4,1 GB = Pilnībā instalēts Ubuntu 10.04 AR 153 papildu lietotnēm, kuras es mīlu

Pretlīdzeklis pret:

- bloatware
- vīrusi
- lielā brāļa programmatūras izspiešana
- zems budžets (bezmaksas!)
- mazi resursi (nepieciešama 256 MB RAM, bet ieteicama 384 MB)
- 4,1 GB cietais disks (ieskaitot 153 papildu lietotnes, kuras es mīlu visvairāk)

Ubuntu 10.04 ROCKS! To ir vieglāk lietot nekā jebkad agrāk nekā jebkura Mac vai Windows versija, turklāt tā ir lētāka (bezmaksas!) .... un 1000 reižu labāka. Ticiet man, es tos visus esmu izmantojis... nu jau apmēram 33 gadus esmu IT profesionāls. Jūsu vecmāmiņa var izmantot jauno Ubuntu bez norādījumiem vai palīdzības.

Brūss Vāgners
http://bredtech.com UZ

kmikze

2010. gada 27. maijs
  • 2010. gada 27. maijs
Brucewagner teica: 4,1 GB = Ubuntu 10.04 pilnībā instalēta AR 153 papildu lietotnēm, kuras es mīlu

Pretlīdzeklis pret:

- bloatware
- vīrusi
- lielā brāļa programmatūras izspiešana
- zems budžets (bezmaksas!)
- mazi resursi (nepieciešama 256 MB RAM, bet ieteicama 384 MB)
- 4,1 GB cietais disks (ieskaitot 153 papildu lietotnes, kuras es mīlu visvairāk)

Ubuntu 10.04 ROCKS! To ir vieglāk lietot nekā jebkad agrāk nekā jebkura Mac vai Windows versija, turklāt tā ir lētāka (bezmaksas!) .... un 1000 reižu labāka. Ticiet man, es tos visus esmu izmantojis... nu jau apmēram 33 gadus esmu IT profesionāls. Jūsu vecmāmiņa var izmantot jauno Ubuntu bez norādījumiem vai palīdzības.

Brūss Vāgners
http://bredtech.com

Jā, pareizi...

Es vēlos, lai jūs izveidotu demonstrāciju un izmantotu jaunākās 3Ds Max, Photoshop un DirectX spēles savā mīļajā ubuntu ar tādu pašu ātrumu kā Windows... V

vistadude

2010. gada 3. janvāris
  • 2010. gada 28. maijs
Ja instalējat Windows 7 profesionālo versiju, tā pēc noklusējuma ieslēdz ēnu kopijas, kas ir līdzīga laika mašīnas dublēšanai. Tādējādi tiks izveidotas vairākas jūsu datu failu dublējumkopijas, tāpēc tas arī aizņems daudz vietas. Sistēmas aizsardzības dialoglodziņā varat izslēgt ēnu kopijas.

Simmity

2010. gada 9. maijs
  • 2010. gada 29. maijs
Brucewagner teica: 4,1 GB = Ubuntu 10.04 pilnībā instalēta AR 153 papildu lietotnēm, kuras es mīlu

Pretlīdzeklis pret:

- bloatware
- vīrusi
- lielā brāļa programmatūras izspiešana
- zems budžets (bezmaksas!)
- mazi resursi (nepieciešama 256 MB RAM, bet ieteicama 384 MB)
- 4,1 GB cietais disks (ieskaitot 153 papildu lietotnes, kuras es mīlu visvairāk)

Ubuntu 10.04 ROCKS! To ir vieglāk lietot nekā jebkad agrāk nekā jebkura Mac vai Windows versija, turklāt tā ir lētāka (bezmaksas!) .... un 1000 reižu labāka. Ticiet man, es tos visus esmu izmantojis... nu jau apmēram 33 gadus esmu IT profesionāls. Jūsu vecmāmiņa var izmantot jauno Ubuntu bez norādījumiem vai palīdzības.

Brūss Vāgners
http://bredtech.com

Nu, šī tēma ir par Windows lietošanu Mac datorā. Kāpēc instalēt Linux operētājsistēmā Mac, ja jums ir OSX? B

Brianhoorn

2010. gada 4. decembris
  • 2011. gada 21. janvāris
Tu TIK maldies...

kmikze teica: Jā, pareizi...

Es vēlos, lai jūs izveidotu demonstrāciju un izmantotu jaunākās 3Ds Max, Photoshop un DirectX spēles savā mīļajā ubuntu ar tādu pašu ātrumu kā Windows...

Patiesībā es, godīgi sakot, dodu priekšroku Linux, nevis kaut kam pašam. Esmu pārliecināts, ka jūs to nekad neesat izmantojis, tāpēc jūs esat neziņā. Viņam ir taisnība, ka Ubuntu izmanto maz resursu. Tas noteikti ir ātrāks nekā Windows. Es smējos, kad lasīju 'ar tādu pašu ātrumu kā sistēmā Windows'. Linux ir ātrākā OS, ko jebkad esmu izmantojis. Vienīgais, kas lika man pārslēgties uz Mac, ir lietojumprogrammas. Ir daudz labu programmu Linux, bet, ja vēlaties LIELISKAS programmas, jums ir nepieciešams Mac vai Windows. Ja viņi izlaidīs Adobe CS operētājsistēmai Linux, es varētu pāriet atpakaļ. Bet es jau iztērēju tonnas naudas savā Mac datorā, tāpēc idk. M

Med101

2012. gada 3. janvāris
  • 2012. gada 3. janvāris
Diska vieta

Ceru, ka kāds man var dot kādu padomu. Es nemaz neesmu gudrs ar datoru, un man ir vajadzīga palīdzība. Man nav lielas mašīnas (2 GB atmiņa; 80 GB HD utt.)

Es tikko formatēju savu HD un mainīju uz Windows 7. Vienīgā programmatūra datorā ir Windows 7 un pretvīrusu programma, un mans 80 GB HD ir FULL. Kāds padoms?