Cits

Mac Vai kāds kādreiz ir lietojis Diskrēto matemātiku?

hrono1081

Oriģinālais plakāts
2008. gada 26. janvāris
Nublar sala
  • 2010. gada 29. jūnijs
Sveiki puiši.

Man tuvojas diskrētās matemātikas stunda, un es meklēju googlē, lai redzētu, kāda veida matemātika tā ir, un definīcijas ir visur. Faktiski vairums vietu galu galā saka, piemēram, 'Neviens īsti nezina precīzu diskrētās matemātikas definīciju bla bla'.

Tāpēc man radās jautājums, vai kāds, kurš to izmantojis datorzinātnēs, varētu kaut ko izskaidrot šajā jautājumā?

Iemesls, kāpēc jautāju, ir tāds, ka cenšos novērtēt nodarbības grūtības, jo esmu tiešsaistes students, kurš strādā 84 stundas nedēļā (12 stundas dienā, 7 dienas nedēļā, kā darbuzņēmējs naidīgā valstī). Ja šķiet, ka man tas varētu būt kaut kas ļoti grūts, es to pārplānošu līdz laikam, kad atgriezīšos mājās.

Es zinu, ka uz šo jautājumu nav daudz viennozīmīgas atbildes, bet, ja kāds ir apmeklējis šo datorzinātņu kursu, kādas lietas jūs esat iemācījušies? Mums ir arī jāraksta programmas, lai atrisinātu problēmas, kuras mēs apgūstam, un, lasot dažādu grāmatu fragmentus, šķiet, ka nodarbība ir kaut cik cieši saistīta ar mākslīgo intelektu.

Jebkāda palīdzība būtu ļoti pateicīga

mfram

2010. gada 23. janvāris


Sandjego, CA, ASV
  • 2010. gada 30. jūnijs
Diskrētā matemātika aptver daudzas lietas. Daži no tiem ietver pierādījumus, matemātisko indukciju, kopu teoriju, permutācijas, abstrakto algebru, ģeneratoru polinomus, gredzenu teoriju, Galois Fields... galu galā noved pie matemātikas, kas saistīta ar kļūdu labošanas kodiem. Jautras lietas. Jūs to visu neiegūsit vienā kursā.

lee1210

2005. gada 10. janvāris
Dalasa, Teksasa
  • 2010. gada 30. jūnijs
Es domāju, ka ikvienam, kam ir CS grāds, bija jāveic sava veida diskrēta matemātika. Mans kurss aptvēra daudzus pierādījumus, kopu teoriju, grafu teoriju, nelielu rekursiju un sarežģītības analīzi (O-notation). Šis bija pirmais kurss, kurā tika ieviesta ceļojošā pārdevēja problēma.

Retrospektīvi tas bija labs kurss, un visa informācija bija kritiska. Toreiz es to ienīdu, un tas bija sodoši grūti. Mājasdarbus mums ļāva pildīt grupās, un 6-8 no mums sanāca kopā uz 4-6 stundām nedēļā, arī piestrādājot pie lietām patstāvīgi, un mums joprojām bija problēmas pabeigt. Turklāt profesors runāja monotoni, izslēdza visas gaismas un aizvēra žalūzijas, lai parādītu augšējos slaidus. Tā bija īsta cīņa par nomodu.

Šķiet, ka jums šobrīd ir pietiekami daudz. Šis nav īstais laiks, lai risinātu šo kursu vai jebkuru citu kursu. Labi jums, ja vēlaties izmēģināt, bet es tiešām noturētu, līdz varēsit veltīt vairāk laika un enerģijas.

-Izlasi

TuffLuffDžimijs

2007. gada 6. aprīlis
Portlenda, OR
  • 2010. gada 30. jūnijs
Paņēma. Visu laiku grūtākā klase (līdz šim). CĪTI MĀCĪTIES. Es neieteiktu apmeklēt nodarbību tiešsaistē. Tā noteikti ir viena nodarbība, kurā vēlaties būt katrā lekcijā un kurā ir ļoti pieejams pasniedzējs, lai jūs varētu uzdot daudz jautājumu.




tikko pabeidzu savu pirmkursu, btw.

hrono1081

Oriģinālais plakāts
2008. gada 26. janvāris
Nublar sala
  • 2010. gada 30. jūnijs
Paldies puiši par visu informāciju

Nu, es zvanīju skolai, lai nomainītu klasi ar citu, bet diemžēl man tas ir jāapgūst, lai pārietu uz pēdējo 300 līmeņu kursu, kas man ir, un saviem 400 līmeņu kursiem, kas ir viss, kas man ir palicis. Es arī nevaru to atteikties, jo tādējādi man būs zemāks pilnas slodzes statuss, un tad man būs jāmaksā vairāk $$$.

Vēl ļaunāk ir tas, ka mana cita nodarbība šajā semestrī ir 'Ievads' 3D modelēšanā un skaņā, kurā studenti no jauna veido īsu 3D animācijas filmu (tas nozīmē, ka es veidoju modeļus, faktūras, animāciju utt. skaņu celiņš, balss ieraksti un skaņas efekti!). Kāds 'ievads', vai ne? Lol. (Es esmu ļoti priecīgs, ka pirms gada sāku mācīt Maiju).

Tāpēc es esmu iestrēdzis ar abām klasēm, jo ​​tās būtībā ir vārtejas nodarbības, lai piekļūtu pārējiem kursiem.

Ak, novēlu man veiksmi! Esmu diezgan pārliecināts, ka man tas būs vajadzīgs


(Es arī sāku lasīt savu Diskrētās matemātikas grāmatu, tā izskatās diezgan izaicinoša. Man būs jāatjaunina dažas datu struktūras, kuras izmantoju reti, kā arī rekursija, jo tā ir vēl viena lieta, ko esmu izmantojis tikai dažas reizes. ). VAI

vecaisMac

uz
2001. gada 25. oktobris
  • 2010. gada 30. jūnijs
Labākā matemātikas stunda, ko jebkad esmu apmeklējusi

Piebalsošu, lai jūs zinātu, ka tā bija viena no vieglākajām matemātikas nodarbībām, ko es apmeklēju, un viena no interesantākajām. Iespējams, man tas likās vieglāk, jo bija interesanti un man bija ļoti labs profesors. Es atklāju, ka mana aprēķinu sērija ir daudz grūtāka un mazāk praktiska datorzinātņu lietojumam. M

mdatwood

uz
2010. gada 14. aprīlis
Austrumkrasts, ASV
  • 2010. gada 30. jūnijs
oldMac teica: Es piezvanīšu, lai jūs zinātu, ka tā bija viena no vieglākajām matemātikas stundām, ko es apmeklēju, un viena no interesantākajām. Iespējams, man tas likās vieglāk, jo bija interesanti un man bija ļoti labs profesors. Es atklāju, ka mana aprēķinu sērija ir daudz grūtāka un mazāk praktiska datorzinātņu lietojumam.

Šis. Manam CS grādam bija nepieciešami 2 semestri diskrētās matemātikas. Man tie likās jautri, interesanti un ne tik grūti. Man tie bija daudz labāki par aprēķiniem.

Diskrētā matemātika patiešām ir tik daudzu citu tēmu kombinācija, ka to ir grūti apkopot vienā ierakstā. Ja vēlaties uzzināt vairāk, jums vajadzētu sākt šeit .

lee1210

2005. gada 10. janvāris
Dalasa, Teksasa
  • 2010. gada 30. jūnijs
uz vecaisMac un mdatwood :
Vai nu tu esi gudrāks, vai arī tavas smadzenes strādā savādāk nekā manas. Domāju, ka arī profesoram ar to varēja būt daudz ko darīt, taču mana diskrētā matemātikas stunda mums (man un maniem klasesbiedriem) spārdīja pa dupsi.

Būtībā bija priekšnosacījums kāpnes, un katram solim bija viens kurss, kurā bija aptuveni 20–33% neveiksmju. Vienu reizi bija jāatkārto viena nodarbība, un pēc tam tu biji ārpus programmas. Diskrētā matemātikas stunda bija viena no tām. Es nezinu, vai tas bija izstrādāts, vai arī 'izraušana' bija tikai stingras programmas dabiskais efekts, bet es ļoti priecājos, ka dažas no šīm klasēm čīkstēju.

-Izlasi

hrono1081

Oriģinālais plakāts
2008. gada 26. janvāris
Nublar sala
  • 2010. gada 30. jūnijs
Tā rīkojas manā tagadējā skola, un tajās ir daudz iznīcināšanas stundu.

Patiesībā es mācos trešajā koledžā. South Hills Business School -> Penn State University -> un tagad DeVry un DeVry, šķiet, ir vissmagākās nodarbības no trim (viņu fizikas stunda ir smieklīgi grūta, grūtākā, kāda man jebkad bijusi). Man ir puse bailes redzēt, ko šī nodarbība ietvers.

Esmu dzirdējis ļoti dažādus viedokļus par diskrēto matemātiku, daži cilvēki, kurus es pazīstu, teica, ka tā ir visgrūtākā lieta, ko viņi jebkad veikuši, citi teica, ka tas bija diezgan viegli.

Aplūkojot mācību programmu, mēs 8 nedēļu laikā izskatām visu 700 lappušu grāmatu, un mums ir daudz programmēšanas uzdevumu, tāpēc šķiet, ka tas varētu būt neliels izaicinājums.

Par laimi šie uzdevumi ir tikai konsole, nevis MFC, tāpēc es varu tos rakstīt savā Mac datorā

NT1440

Līdzstrādnieks
2008. gada 18. maijs
  • 2010. gada 30. jūnijs
Paņēma to un neizdevās pirmo reizi. Šoruden es to pārņemšu, lai varētu turpināt darbu ar savu CS programmu.

Viss, ko es varu teikt, ir pat tad, ja sākumā šķiet viegli (tiešām tas bija), IZPĒTIETIES DZĪVI, jo tas būs diezgan grūti.

Turklāt es ienīstu pierādījumus (kādēļ man neizdevās, kas man joprojām nav izskaidrots, kā tas ir saistīts ar CS vairāk nekā jautrām lietām, piemēram, loģikas vārtiem). Vai kāds var man pateikt, kāpēc pierādījumi kļūtu par galveno uzmanību CS tipa klasē? M

mdatwood

uz
2010. gada 14. aprīlis
Austrumkrasts, ASV
  • 2010. gada 30. jūnijs
lee1210 teica: uz vecaisMac un mdatwood :
Vai nu tu esi gudrāks, vai arī tavas smadzenes strādā savādāk nekā manas. Domāju, ka arī profesoram ar to varēja būt daudz ko darīt, taču mana diskrētā matemātikas stunda mums (man un maniem klasesbiedriem) spārdīja pa dupsi.

Būtībā bija priekšnosacījums kāpnes, un katram solim bija viens kurss, kurā bija aptuveni 20–33% neveiksmju. Vienu reizi bija jāatkārto viena nodarbība, un pēc tam tu biji ārpus programmas. Diskrētā matemātikas stunda bija viena no tām. Es nezinu, vai tas bija izstrādāts, vai arī 'izraušana' bija tikai stingras programmas dabiskais efekts, bet es ļoti priecājos, ka dažas no šīm klasēm čīkstēju.

-Izlasi

Es nedomāju, ka esmu gudrāks par citiem. Man tiešām bija lielisks skolotājs (viens un tas pats abās klasēs), un man ļoti patīk diskrētā matemātika, tāpēc es, protams, mācījos vairāk. Man ne tuvu neveicās skaitļošanas stundās, lai gan es vēlos, lai es varētu tās apmeklēt vēlreiz šodien, jo mana vispārējā interese par matemātiku ir palielinājusies kopš skolas beigšanas pirms gadiem.

Un tev taisnība, manā programmā bija 2 nesekmīgi kursi – diskrētā matemātika un 1. programmēšanas klase. Man izdevās A abās, jo mani interesēja nodarbības, kurās es gāju brīvo mākslu skolā, un atceros, ka manas atzīmes iznāks un tās bija A manā specialitātē (CS) un C visā pārējā. Man pat pāris reizes izdevās izgāzties spāņu valodā

NT1440 teica: Paņēma to un neizdevās pirmo reizi. Šoruden es to pārņemšu, lai varētu turpināt darbu ar savu CS programmu.

Viss, ko es varu teikt, ir pat tad, ja sākumā šķiet viegli (tiešām tas bija), IZPĒTIETIES DZĪVI, jo tas būs diezgan grūti.

Turklāt es ienīstu pierādījumus (kādēļ man neizdevās, kas man joprojām nav izskaidrots, kā tas ir saistīts ar CS vairāk nekā jautrām lietām, piemēram, loģikas vārtiem). Vai kāds var man pateikt, kāpēc pierādījumi kļūtu par galveno uzmanību CS tipa klasē?

Skatieties uz pierādījumiem kā uz domāšanas vingrinājumu. Tā vietā, lai mēģinātu iegaumēt pierādījumus, noteikti izprotiet tos. Pierādījumi ir noderīgi, jo tie māca domāt loģiski (segums, pretpiemērs utt...) un sistemātiski (nepalaidiet garām soļus, kas izjauc tavu loģiku). Šādā veidā domāt ir ļoti svarīgi, ja cita starpā ir grūti izsekot kļūdas.

Vai jūs patiešām vēlaties? Man bija viens skolotājs, kurš gaidīja, ka, kārtojot testu, mēs iemācīsimies papildu materiālus. Es to salīdzināju ar to, ka man māca reizināt, un tad es to saprotu pietiekami labi, lai mācītos veikt dalīšanu testā. Vienīgā nodarbība, kurā esmu mācījies, man radīja murgus

hrono1081

Oriģinālais plakāts
2008. gada 26. janvāris
Nublar sala
  • 2010. gada 30. jūnijs
Man ir izdevies nokārtot visas līdz šim ravēšanas nodarbības ar A. Mums bija “Ievads datora aparatūrā”, kas vairāk līdzinājās sistēmas arhitektūrai un nodarbojās ar loģikas vārtiem, atmiņas pārvaldību un daudzām x86 montētājām. Tā bija pirmā 'programmēšanas' nodarbība, kas man bija DeVry. Mums bija jāraksta datu saspiešana un jāveic daži zema līmeņa grafikas darbi. Es biju tik priecīgs, ka jau labi pārzinu C un C++, jo x86 montētājs bija pavisam cits dzīvnieks. Es zinu, ka biju viens no nedaudzajiem, kas pagāja.

Tad viņu šausmīgā (kā grūtā, ne šausmīgā satura ziņā) fizikas stundā. Es nespēju noticēt, cik tas bija neprātīgi grūti. Es ieguvu A grādu fizikā Penn State un domāju, ka man padodas fizikā. Es arī ieguvu A DeVry fizikas stundā, bet, ja nopietni, materiāls bija tik neticami grūts, un man bija smagi jāstrādā, lai to iegūtu. Protams, tiešsaistē viņi visu izstrādā tā, lai tas nebūtu googlējams, un ķircinās, sakot, ka viss ir “atvērtas grāmatas, atvērtas piezīmes, atvērts internets”. Ja nezini materiālu, neizturēsi. Es jau pazīstu divus cilvēkus, kuri pameta skolu, jo domāja, ka viņiem nav jāmācās, un varēja meklēt atbildes Google tīklā. Būdams gadu priekšā viņiem, es mēģināju viņus brīdināt, bet bez rezultātiem. Vienmēr ir tādi, kas izvēlas slinko ceļu.

Lai nu kā, es esmu lasījis šo Diskrētās matemātikas grāmatu pēdējās stundas, un man jāsaka, ka tā ir diezgan interesanta, un es redzu, kur tā būtu diezgan piemērota. (Es arī izpildīšu visus programmēšanas vingrinājumus, lai mēģinātu gūt panākumus) Nodarbības sāksies pēc 5 dienām XD M

mdatwood

uz
2010. gada 14. aprīlis
Austrumkrasts, ASV
  • 2010. gada 30. jūnijs
Nu lai veicas un turpini labu attieksmi!

Es mīlu skolu. Es pabeidzu savu MsCS pirms 2 gadiem un atkal sāku nokavēt nodarbības. Īpaši man patika mana kundze, jo skolotāji ir mazāk kā skolotāji un vairāk kā vienaudži, un nodarbības ir vairāk koncentrētas. Esmu domājis par doktora grādu, taču tuvumā nav nevienas skolas, kas piedāvātu kaut ko ar CS, un man būtu jāpamet darbs un jāatgriežas pie ramen nūdelēm. Vēl viena lieta ir tā, ka es esmu ļoti vispārīgs, un tas parasti neatbilst doktora grādam, kura mērķis bieži ir kļūt par ekspertu vienā lietā.

Ja jums ir vēl jautājumi par skolu, noteikti jautājiet. Mans ikdienas darbs mani neizaicina gandrīz tādā pašā veidā.

hrono1081

Oriģinālais plakāts
2008. gada 26. janvāris
Nublar sala
  • 2010. gada 30. jūnijs
Es ĻOTI vēlētos iegūt maģistra grādu. Patiesībā es to plānoju. Esmu meklējis visdažādākās vietas, lai iegūtu meistaru (īpaši DigiPen, jo vienmēr esmu gribējis tur nokļūt un plānoju dzīvot Redmondā).

Kas ir smieklīgi, es atgriezos vidusskolā, es IENĪSTU skolu un pat negribēju iet uz koledžu. Man likās, ka man klājas slikti matemātikā un visās lietās, kas man neizdevās vidusskolā (arī fizikā).

Tad kādu dienu tas noklikšķināja, man nebija slikti šajās lietās, man vienkārši bija slikti skolotāji. (Tiešām, es nekad nesaņēmu atbildes uz saviem jautājumiem matemātikas stundā:/ un tas bija pirms man bija piekļuve internetam). Pēc tam es sapratu, ka ikviens var iemācīties jebko, tas viss, kā tu esi pakļauts tam. Ja kāda cilvēka mācīšanas stils neliek lietām noklikšķināt, dodieties tiešsaistē vai uz grāmatnīcu un atrodiet citu stilu.

Pēc tam es sāku studēt koledžā (viena no manām trim) un visās savās klasēs sāku iegūt visus A, ieskaitot nodarbības, kuras, manuprāt, vidusskolā bija smagas (matemātika, fizika). Es sapratu, ka, lai gan skola var būt svarīga, pašmācība ir svarīgāka un tas ir veids, kā iegūt maksimālu labumu no skolas. Es domāju, ka tieši tāpēc es tik ļoti labi izbaudīju tiešsaistes skolu, jo tas ļāva man visu laiku mācīties pašam, un es patiešām jūtu, ka pirmo reizi mūžā gūstu naudu no savas izglītības. (Es tomēr atzīšos, sākumā biju TIEŠĀM skeptiska!).

Protams, joprojām notiek lekcijas un profesoru mijiedarbība (un visi tiešsaistes profesori manā skolā ir regulāri profesori dažādās tradicionālajās pilsētiņās), taču liela daļa darba paliek studentam, kas pēta un izdomā, un man patīk. ka. IMO jūs uzzināsit vairāk, ka problēmas jārisina pašam un jābūt atjautīgam, nevis jābaro ar karoti.

Katrā ziņā pietiek ar manu tangentu. Es gribu maģistrantu....(bet vispirms man jāiegūst bakalauri...kas būs nākamvasar!)

pilotError

2006. gada 12. aprīlis
Garā sala
  • 2010. gada 1. jūlijs
chrono1081 teica: Es labprāt vēlētos iegūt maģistra grādu.

Ja vien tu neapmeklēsi izglītību, es netraucēšu. Manai karjerai tas absolūti neko nav devis.

Atskatoties atpakaļ, es būtu ieguvis MBA grādu finansēs vai starptautiskajā biznesā. Tie ir daudz noderīgāki pakāpeniski. Jūs, visticamāk, neprogrammēsit mūžīgi, MBA grāds jūs aizvedīs daudz tālāk, sagatavojot jūs CIO vai CTO darbam. Man ir draugs, kurš kļuva par COO kādā lielākā bankā, galvenokārt pateicoties MBA.

Realitāte ir tāda, ka MSCS grāds jums neiemācīs daudz vairāk, nekā jūs iemācīsities reālajā pasaulē. Ja vēlaties, jūs, iespējams, varētu iegūt MBA un izvēlēties 1 vai 2 CS nodarbības.

nofunsir

Apturēts
2009. gada 30. decembris
Reno
  • 2010. gada 1. jūlijs
Kas IR diskrētā matemātika

Diskrētā matemātika iekļauj definējamos terminos visas tās dīvainās matemātikas idejas, kuras esat zinājis visu savu dzīvi, taču jums nekad nav bijis nosaukuma vai noteikta procesa.

Piemēram, pierādīt lietas. (ne vienmēr kā pierādījumi ģeometrijā/algebrā)

Ja X nozīmē Y un Y nozīmē Z, jums jāsecina, ka X nozīmē Z. Arī notZ nozīmē notX. (Ir arī simboli, ko jūs iemācīsities... un tas kļūst ievērojami sarežģītāk, bet jūs saprotat.)

Vai arī 'cik ir daudz veidu, kā 6 cilvēkus no 10 cilvēku grupas (6 sievietes un 4 vīrieši) sakārtot 6 krēslos, ja krēslu rindas vienā galā ir jābūt vīrietim.'

Vai arī 'cik skaitļu no 1 līdz 1 000 000 dalās ar 11?'

Vai arī tādas lietas kā 'skaitīšana līdz bezgalībai' jeb pierādījums ar indukciju: priekšlikuma pierādīšana ir patiesa, jo A) jūs varat pierādīt 1. soli un B) varat arī pierādīt, ka 'ja priekšlikums ir patiess solim n, tas ir arī patiess solim n+1' --> tāpēc sākotnējais priekšlikums ir pierādīts

Ticiet vai nē, patiesībā šīm lietām ir formulas.

Mans padoms: (Man ir A, nevis tikai A-)

Pirms nodarbības izlasiet nodaļu kopsavilkumus. (lai iepazītos ar mulsinošajiem terminiem)

Izlasi un izdari piemērus!

Veiciet labu darbu jebkurā skolotāja piedāvātajā projektā. (jo testi var būt biedējoši)

Nesteidzieties kontroldarbos, šis ir viens no tiem priekšmetiem, kurā skolotājs var uzdot patiešām SŪDĪgus triku jautājumus.

Kad esat iestrēdzis, meklējiet Google HW jautājumus ar citātiem ap tiem. Lielākā daļa grāmatu uzdod tieši tos pašus jautājumus.

Saglabājiet grāmatu.

saltyzoo

2007. gada 4. oktobris
  • 2010. gada 1. jūlijs
Vidusmēra cilvēkam ar atbilstošām programmēšanas spējām un talantu diskrēta matemātika būs viena no jautrākajām un vienkāršākajām nodarbībām, kas būs jāapgūst, lai iegūtu grādu. M

mdatwood

uz
2010. gada 14. aprīlis
Austrumkrasts, ASV
  • 2010. gada 1. jūlijs
pilotError teica: Ja vien jūs neapgūsit izglītību, es netraucēšu. Manai karjerai tas absolūti neko nav devis.

Atskatoties atpakaļ, es būtu ieguvis MBA grādu finansēs vai starptautiskajā biznesā. Tie ir daudz noderīgāki pakāpeniski. Jūs, visticamāk, neprogrammēsit mūžīgi, MBA grāds jūs aizvedīs daudz tālāk, sagatavojot jūs CIO vai CTO darbam. Man ir draugs, kurš kļuva par COO kādā lielākā bankā, galvenokārt pateicoties MBA.

Realitāte ir tāda, ka MSCS grāds jums neiemācīs daudz vairāk, nekā jūs iemācīsities reālajā pasaulē. Ja vēlaties, jūs, iespējams, varētu iegūt MBA un izvēlēties 1 vai 2 CS nodarbības.

Ikviena nobraukums ir atšķirīgs, taču es mūsdienās uz MBA skatos kā uz desmitiem santīmiem. Turklāt, ja vien jūs neiegūstat MBA grādu kādā no slavenākajām skolām, es nevaru iedomāties, ka tas būs galvenais, lai iegūtu COO darbu lielā bankā. Lielajām parūkām, kuras es personīgi pazīstu uzņēmumos, ir dažādas pakāpes, sākot no biznesa līdz mūzikai un beidzot ar filozofiju un pilnīgi neko. Pierādītas spējas ir svarīgākas nekā jebkas cits.

To sakot, es kā tehnologs nekad neņemtu vērā izpratni par uzņēmējdarbību (programmatūra galvenokārt tiek rakstīta biznesa problēmu risināšanai). Ja es grasītos doties biznesa ceļā ar skolu, es izvēlētos kaut ko tādu kā finanses, nevis vispārēja MBA. Čikāgā ir skola, kas piedāvā finanšu inženierijas programmu, kurā jūs mācāties, ko dara daudzi talantīgi puiši, bet es tagad nedaudz novirzos no tēmas.

Tomēr kopumā ļoti reti iegūt kādu grādu, izņemot varbūt bakalaura grādu, automātiski nozīmē darbu vai vairāk naudas. Turklāt, jo agrāk grāds tika pabeigts, jo mazāk tam ir nozīme. Tas, ko mana MsCS man ir paveikusi, ir tas, ka es satiku daudzus cilvēkus, no kuriem tagad strādāju pie dažādiem projektiem, kas var kļūt par daudz labāku darbu nekā tagad. Daudzi lielie tehnoloģiju uzņēmumi, par kuriem mēs ikdienā runājam, sākās ar to, ka daži tehniķi vidusskolā izstrādāja ideju.

Īsāk sakot, dariet to, kas jums patīk, dariet to labi, aizraujieties ar to, un lietas izdosies.

hrono1081

Oriģinālais plakāts
2008. gada 26. janvāris
Nublar sala
  • 2010. gada 2. jūlijs
@pilotError — es domāju, ka izglītība man varētu patikt. Es domāju, ka būtu jautri būt par informātikas skolotāju vidusskolā vai tamlīdzīgi. Man ir draugi, kas ir skolotāji, un viņiem visiem bija bakalaura grāds, bet viņiem bija jāmeklē maģistri, lai saglabātu darbu. Es domāju, ka tā ir jauna prasība manā valstī.

@nofunsir un saltyzoo - es jau pamanīju grāmatā sūdīgos viltīgos jautājumus, man bija jāraksta programmas, lai dažus no tiem atrisinātu (kas ir labi, jo tas ir tāds, kam es nekad iepriekš neesmu rakstījis programmas).

Jautājumi 'kā matemātiski atrisināt burvju kāršu triku' man ir uzlīmes, jo es turpinu sabojāt noteikumus, lol, bet tās ir manas neuzmanības kļūdas. Tomēr es domāju, ka man patiks šī nodarbība, un es redzu, ka tā ir ļoti piemērota, vairāk nekā lielākā daļa citu matemātiku, ko esmu apguvis datorzinātnēs.

@mdatwood - es zinu, ko tu domā par to, ka grādi nenes vairāk naudas. Es nopelnu apmēram trīskāršu to, ko dara mani draugi, kuriem ir grāds, un man nav grāda, bet man ir DAUDZ pieredzes, viņiem nav.

Diemžēl mana pieredze ir IT jomā attiecībā uz aparatūru, piemēram, serveriem, tīklošanu utt. Man nav profesionālas programmēšanas pieredzes, ir tikai hobijs, kas mani biedē. Vēl sliktāk ir tas, ka es zinu, ka skolā, kurā es tagad eju, cilvēki izjoko (DeVry), kāpēc es nezinu, jo no trim koledžām, kurās es gāju (ieskaitot Penn State), DeVrijs ir vienīgā, kurā es jūtos kā es. iegūt savu naudu. Varbūt tāpēc, ka viņi pieņem gandrīz visus lol. Es vienkārši nevēlos, lai darba devējs redzētu manu CV un pieņemtu, ka esmu bezvērtīgs izvēlētās skolas dēļ: / Es strādāju ar @$$, lai iegūtu manas atzīmes.

Lai cīnītos pret potenciāli reālo scenāriju, ka mani vērtē, pamatojoties uz manu skolu, esmu strādājis pie portfolio (cerams, ka viņi mani vērtēs pēc mana portfolio). Esmu iemācījis sev Maya, Logic (šajā joprojām ir nedaudz jaunums), Photoshop, Corel Painter, C++, C, Objective-C, Unity3D, ZBrush, un esmu ļoti prasmīgs tajās visās (izņemot loģiku, joprojām mācos tās smalkumus). Man ir vairāki pabeigti spēļu projekti, kuros es visu radīju no nulles. Pašlaik es atkārtoti apmeklēju šos projektus, optimizēju savu kodu, ko rakstīju kādu laiku atpakaļ, un pārtaisu mākslas darbu un mūziku.

Ja vēl neesi nojauts, es mēģinu strādāt spēļu industrijā, es jau nākamvasar zināšu, vai man paveicas vai nē, jo tad es beidzu augstskolu XD
Tas man ir milzīgs azarts, jo es pametu savu pašreizējo darbu, lai īstenotu savu sapni par spēļu programmētāju. Es parūpēšos, lai tas darbotos.

Es ceru uz programmēšanas darbu, bet es darīšu visu, ko vien varēšu, lai dabūtu kāju durvīs M

mdatwood

uz
2010. gada 14. aprīlis
Austrumkrasts, ASV
  • 2010. gada 2. jūlijs
Chrono,

Es noteikti nesaku, ka grādi ir bezjēdzīgi, jo īpaši bakalaura grāds, jo daudziem uzņēmumiem ir nepieciešams kaut kāds, lai tiktu cauri pārbaudes procesam. Turklāt CS grāda iegūšana palīdz pašmācītam cilvēkam apgūt lietas, par kurām viņi pat nezināja, ka nezina.

Mans komentārs galvenokārt bija par augstākajiem grādiem. Tajā brīdī jums ir vienkārši jāvēlas iegūt grādu personīgai apmierinātībai un izaugsmei, jo tie reti pārvēršas automātiskā naudā vai darbā.

Es domāju, ka ar jūsu portfeli jūs jau esat tālu priekšā. Problēma, ar kuru jūs saskaraties, ir tā, ka visi vēlas būt spēļu programmētāji, lai uzņēmumi varētu izvēlēties un maksāt kā muļķīgi. Nav daudz jautrības. Izklausās, ka esat ļoti prasmīgs, tādēļ, ja tas neizdodas, varat atgriezties pie korporatīvās programmēšanas un viegli nopelnīt, tad spēlējiet iPhone spēles. Runājot par to, vai jūs jau esat par to domājis? Darot savu darbu, veidojot iPhone spēles, ir daudz vairāk potenciālo atalgojumu nekā strādājot spēļu uzņēmumā.

BTW, esmu intervējis tonnas cilvēku, un lielākā daļa ir bijuši šausmīgi. Varu tikai novēlēt, lai kāds ienāktu ar portfolio un tavu attieksmi

hrono1081

Oriģinālais plakāts
2008. gada 26. janvāris
Nublar sala
  • 2010. gada 2. jūlijs
mdatwood teica: Chrono,

Es noteikti nesaku, ka grādi ir bezjēdzīgi, jo īpaši bakalaura grāds, jo daudziem uzņēmumiem ir nepieciešams kaut kāds, lai tiktu cauri pārbaudes procesam. Turklāt CS grāda iegūšana palīdz pašmācītam cilvēkam apgūt lietas, par kurām viņi pat nezināja, ka nezina.

Es domāju, ka tu to nemaz nedomāji. Atvainojiet, es tikko pārlasīju savu ziņu un sapratu, ka tas izklausījās puņķaini, lol. Tas nebija mans nolūks

Es piekrītu par CS grādu, dažreiz vēlos, lai es tā vietā ietu šo ceļu, jo, lai gan es veicu daudz pētījumu, ir lietas, kuras es nezinu, bet es nezinu. iTunes U šajā ziņā ļoti palīdz, jo es vienmēr ielādēšu CS lekcijas un skatīšos tās. Man šķiet, ka mana bāze ir diezgan labi aptverta un man ir labas vispārējās zināšanas par dažādām galvenajām datorzinātņu jomām, taču vienmēr ir tik daudz ko mācīties.

Kas attiecas uz korporatīvo programmēšanu, es arī par to esmu daudz domājis. Es labprāt strādātu spēļu studijā, lai redzētu, kā tas izskatās reālajā pasaulē, taču diemžēl vairumā vietu ir jāmaksā, un tajās ir grūti iekļūt.

Darbs korporatīvajā vidē un spēļu veidošana man patiesībā ir diezgan pievilcīgs, jo (es zinu, ka tas izklausīsies savtīgi, bet...) Man patīk, ka katrs manas spēles aspekts ir manā kontrolē, un man patīk to visu izveidot sevi. Es zinu, ka reālajā pasaulē tas tā nedarbojas, bet tāpēc man patīk hobiju spēļu izstrāde, jo hobiju attīstība parasti darbojas tā. Man arī patīk gadījuma spēļu tirgus vairāk nekā parastais, jo jūs varat izveidot visu, ko vēlaties, ne tikai to, kas labi pārdod.

Tik daudz par ko domāt un tikai gads atlicis to izdarīt! UZ

Kiko Dorans

2011. gada 4. septembris
  • 2011. gada 4. septembris
Tas var palīdzēt

Diskrētajā matemātikā jūs atradīsit daudzas patiesības tabulas. Lejupielādēt šo logrīku:
http://www.apple.com/downloads/dashboard/calculate_convert/truthtablewidget_christiangottschall.html

un šeit ir daži norādījumi izstrādātājam, lai palīdzētu jums ievadīt informāciju:
http://logik.phl.univie.ac.at/~chris/Logikwidget/index-en.html

Ietaupīja man daudz laika, mēģinot noskaidrot, vai lietas ir loģiski līdzvērtīgas, tautoloģijas, pretrunas utt.

Ceru, ka tas palīdz. Es apmeklēju dažas doktorantūras nodarbības, kad pirms 5 gadiem biju stacionārā Irākā, un es zinu, ka dažkārt tas man patiešām satrieca visu lasījumu. Pagaidiet un nenomāc Diskrētā matemātika. Tas nav tik grūti, ja jūs atpūšaties un smagi mācāties. Tas ir ļoti noderīgi programmēšanas loģikā kopumā ...

Kiko Dorans Pēdējo reizi rediģēts: 2011. gada 4. septembrī M

mmendoza27

2007. gada 18. oktobris
  • 2011. gada 7. septembris
Šis ir patiešām interesants pavediens. Es patiesībā tikai skatījos uz savām nākamajām nodarbībām, un man ir jāapgūst diskrētā matemātika, matemātikas pamati un algoritmu analīze. Tie ietilpst matemātikas teorijā, un es varu apgūt arī izvēles priekšmetus, kas var atšķirties citos matemātikas priekšmetos, piemēram, lineārajā algebrā. Es domāju par datu struktūru grāmatu Javai un izlasīšanu, lai sagatavotos šīm gaidāmajām nodarbībām. Noteikti patika pavediens, un es priecājos redzēt citus cilvēkus, kuri ir tikpat entuziastiski kā es par programmēšanu. M

mydogisbox

2011. gada 16. janvāris
  • 2011. gada 7. septembris
NT1440 teica: Vai kāds var man pateikt, kāpēc pierādījumi kļūtu par galveno uzmanību CS tipa klasē?

Es patiesībā teiktu to otrādi: kāpēc jums būtu CS nodarbības, kurās pierādījumi nav galvenā uzmanība? Lai saprastu, kāpēc ir jāskatās, kas ir datorzinātne. Lai nebūtu pārāk pedantisks, bet datorzinātnes ir zinātne. No wikipedia ieraksta par zinātni:

Zinātne (no latīņu valodas: scientia nozīmē “zināšanas”) ir sistemātisks uzņēmums, kas veido un organizē zināšanas pārbaudāmu skaidrojumu un pareģojumu veidā par Visumu.
Tātad būtībā datorzinātne ir sistemātiska datoru un saskaitāmības izpēte. Fakts, ka lielākā daļa cilvēku iegūst CS grādus, lai iegūtu programmēšanas (lasīt inženierijas) amatus, manuprāt, galvenokārt atspoguļo divas lietas.

Pirmkārt, datorzinātne kā disciplīna nav īpaši praktiska. Citas jomas (piemēram, matemātika vai zinātniskās zinātnes) parasti tiek finansētas no nozares tādā veidā, kā datorzinātnes dažādu iemeslu dēļ. Rezultātā datorzinātnes ir atkarīgas no programmētājiem, lai palielinātu piešķirto grādu skaitu (lai gan tas mainās līdz ar programmatūras inženierijas grādu izveidi dažās skolās).

Otrkārt, datoru/aprēķināmības izpētei ir nepieciešamas programmēšanas prasmes, un, gluži pretēji, labi pārzināt to, kas ir aprēķināms, ir vērtīga programmatūras izstrādātāja īpašība.

Tātad, jūs jautājat, kāpēc datorzinātņu kursi koncentrējas uz pierādījumiem, un, atbildot, es jautāju, kāpēc jebkurš CS kurss nebūtu vērsts uz pierādījumiem. Pēdējo reizi rediģēts: 2011. gada 7. septembrī S

Sanders

uz
2008. gada 24. aprīlis
  • 2011. gada 8. septembris
chrono1081 teica: Darbs korporatīvajā vidē un spēļu veidošana man patiesībā ir diezgan pievilcīgs, jo (es zinu, ka tas izklausīsies savtīgi, bet...) Man patīk, ka visi manas spēles aspekti ir manā kontrolē un man patīk radīt to visu es pats. Es zinu, ka reālajā pasaulē tas tā nedarbojas, bet tāpēc man patīk hobiju spēļu izstrāde, jo hobiju attīstība parasti darbojas tā.

Ja es noliktu jūsu CV uz sava rakstāmgalda un izlasītu šo pavedienu, ko es mazliet googlēju, gatavojoties jūsu intervijai, es zinātu, kādā virzienā es virzīšu interviju.

Šķiet, ka esat ļoti talantīgs un strādīgs vispusējs. Jums patīk uzņemties kontroli un atbildību, kā arī pabeigt lietas. Tas ir labi, jo īpaši tāpēc, ka šeit, Nīderlandē, nav nekas neparasts, ka jau no paša sākuma tiek piedāvāts neierobežots līgums (t.i., nevis pagaidu vai izmēģinājuma līgums). Tas nozīmē, ka man ir jāuzmanās, lai nenoalgotu “viena trika ponijus”, ja vien mēs neatrastos teikt nepieciešamība pēc noteiktas specialitātes. Tātad šī daļa ir aptverta.

Tomēr cenšamies atsijāt arī 'primadonnas'. Es noteikti uzdotu jums dažus situācijas jautājumus par nepieciešamību deleģēt darbu citiem un kā jūs to risinātu. Kāds, kurš visu zina labāk par citiem, ir jauks un viss, bet mēs darīt jums ir vairāk darba, nekā varat tikt galā pats. Cik labi tu spēlē ar citiem? Vai varat ļaut lietām iet? Novērtēt A– gala projektā, jo jūs izdarījāt savu daļu ar rezultātu A un atstājāt otru pusi mazāk talantīgam puisim, kurš ieguva B, joprojām ir labāk nekā iegūt C punktu kopvērtējumā, jo esat pabeidzis 150% darba. ar A, bet pēdējie 50% nekad netika izpildīti...

Tikai viela pārdomām.